Сторінку протидії булінгу можна переглянути тут...


План заходів спрямованих на запобігання та притидію булінгу на 2021-2022 н.р.

Дивитись тут...


Важлива інформація!

Цифрове середовище, дійсно, є небезпечнішим, ніж здається. Діти можуть сприймати свою активність у соціальних мережах як гру та не розуміти наслідків своїх дій, що може призводити до катастрофічних випадків.

Створення безпечного освітнього середовища, зокрема в інтернеті, формування навичок цифрової грамотності та поведінки у дітей у Всесвітній мережі, соціально-емоційна грамотність є важливими завданнями для нашого освітнього закладу.

Хочемо повідомити, що діють телефони «гарячих ліній», за якими діти можуть отримати психологічну підтримку в разі, якщо вони потрапили в ризиковані для здоров’я ситуації, в тому числі випадки, пов’язані із соціальними мережами.

Національна дитяча гаряча лінія:

0-800-500-225 (безкоштовно зі стаціонарних)

116111 (безкоштовно з мобільних)

Безкоштовна цілодобова гаряча лінія для жертв домашнього насильства – 15-47

Безкоштовна Національна гаряча лінія з попередження домашнього насильства – 116-123

/Files/images/2021/гаряча лінія.png

Онлайн-конференції на платформі ZOOM із соціальним педагогом на 29 та 30 квітня

натискати тут...


/Files/images/2020/гр.png


50 простих істин.
Батькам на замітку

Багато в чому наша любов проявляється невербально, але основою всьому завжди було і буде спілкування. Саме слова задають весь тон нашому життю – не більше і не менше. Словом можна ранити, але словом можна і вилікувати. Саме тому так важливо вміти говорити близькій людині, що ви відчуваєте по відношенню до неї і наскільки вона дорога вам. Тому приємно і нам чути такі слова на свою адресу – це і дарує радість, і підвищує самооцінку, і зміцнює відносини, і додає впевненості.

/Files/images/2020/з дитинства.png

А все починається з дитинства. Говоріть такі слова дитині і ви навчите її дарувати та приймати любов, бути впевненішою в собі та надихати інших, слухати і чути, віддавати і отримувати, радіти життю і дарувати радість іншим, цінувати і бути вдячним – і перш за все Вам. Тому психологи рекомендують: своїй дитині якомога частіше …

Говоріть:

· «Я люблю тебе».

· «Люблю тебе, незважаючи ні на що».

· «Я люблю тебе, навіть коли ти злишся на мене».

· «Я люблю тебе, навіть коли я злюся на тебе».

· «Я люблю тебе, навіть коли ти далеко від мене. Моя любов завжди з тобою».

· «Якби я могла вибрати будь-яку дитину на Землі, я б все одно вибрала тебе».

· «Люблю тебе як до місяця, навколо зірок і назад».

· «Дякую».

· «Мені сподобалося сьогодні з тобою гратися».

· «Мій улюблений спогад за день – коли ми з тобою щось робили разом».

Розповідайте:

· Історію їхнього народження або усиновлення.

· Про те, як ви доглядали за ними, коли вони були маленькі.

· Історію про те, як ви вибирали їм імена.

· Про себе в їхньому віці.

· Про те, як зустрілися їхні бабусі та дідусі.

· Які ваші улюблені кольори.

· Що іноді вам теж буває складно.

· Що коли ви тримаєте їх за руку і стискаєте її 3 рази, це секретний код, який означає «Я люблю тебе».

· Який у вас план.

· Чим ви зараз займаєтеся.

Слухайте:

· Вашу дитину в машині.

· Що ваша дитина розповідає про свої іграшки, і подумайте, наскільки це для неї важливо.

· Запитання, які дійсно цікавлять дитину.

· На одну секунду довше, ніж дозволяє ваше терпіння.

· Прислухайтеся до почуттів, які стоять за словами вашої дитини.

Запитуйте:

· «Як ти думаєш, чому це сталося?»

· «Як думаєш, що буде, якщо ..?»

· «Як ми можемо це з’ясувати?»

· «Про що ти думаєш?»

· «Який у тебе найприємніший спогад за день?»

Показуйте:

· Як зробити щось правильно, замість того, щоб забороняти це робити.

· Як готувати їжу.

· Як складати одяг.

· Як і де можна знайти інформацію, якщо ви не знаєте відповіді.

· Прихильність до вашої другої половинки.

· Як правильно піклуватися про себе і доглядати за собою.

Виділіть час:

· Щоб поспостерігати за будівельними майданчиками.

· Щоб подивитися і послухати птахів в парку.

· На те, щоб ваша дитина допомогла вам готувати.

· Щоб сходити кудись разом.

· На те, щоб виконувати завдання в темпі вашої дитини.

· Щоб просто посидіти з вашою дитиною, поки вона грається.

Зробіть приємність своїй дитині:

· Зробіть сюрприз і приберіть в її кімнаті.

· Покладіть шоколад у млинці.

· Викладіть їжу в якійсь химерній або цікавій формі.

· ​​Пограйтеся з нею на підлозі.

Віддавайте:

· Дивіться на дитину добрими очима.

· Посміхайтеся, коли ваша дитина входить в кімнату.

· Відповідайте взаємністю, коли ваша дитина торкається до вас.

· Давайте вашій дитині можливість впоратися зі своїм невдоволенням (гнівом, злістю), перш ніж почати допомагати їй.

/Files/images/2020/дітей любити.jpg




/Files/images/2020/дитина вчиться погано.jpg



/Files/images/2020/Для батьків.png


/Files/images/2020/Пам\'ятка.jpg


/Files/images/2020/телефони довіри.png


/Files/images/2020/buling1-18.png


Як крик впливає на мозок дитини, та що з ним відбувається.

Усім батькам на замітку.

Ті батьки, котрі займаються вихованням дитини постійно знаходяться в стресовому стані. Для цього потрібно багато сил, терпіння та знань. Якщо батьки не володіють цими навичками, їхні старання можуть піти нанівець. Якщо ви можете привернути увагу вашої дитини лише за допомогою крику, то у ваших стосунках йде щось не так.
Слухаючи вчених з Америки – якщо в родині постійно відбуваються крики та стреси – це негативний вплив на психологічний розвиток дітей. Після такого виховання діти дуже агресивні та замкнуті.

В давні часи криком сповіщали про небезпеку.

Коли кричать на дитину, у неї виробляється гормон стресу, що спонукає дитину «бити або бігти». Тіло дитини напружується, а думки в мозку блокуються.
Мозолисте тіло в мозку стає меншим. Це тіло з’єднує дві півкулі за допомогою нервових клітин. Через це йде процес гальмування різних частин мозку, порушується постачання крові до мозочка, йде погіршення пам’яті та уваги. Діти після не вміють контролювати свої емоції.
Через постійні крики старшого покоління на дітей викликають проблеми у поведінці підлітків та депресивного стану у дітей.

Більшість дітей підліткового віку починають пропускати навчання, не мають бажання навчатися та постійно вступають у конфліктні ситуації, починають обманювати. Будьте обережні, адже крик – може зробити дитину замкнутою в собі, вона починає замислюватися над тим, що вона нікому не потрібна. Такий стан не можна зупинити за допомогою подарунків або дбайливою увагою.

Причини чому батьки кричать на своїх чад?

  1. Втрата контролю над власними емоціями, тому весь стрес ви виливаєте на дітей.
  2. Ви повторюйте поведінку своїх батьків, які теж виховували вас криком. Тому будьте обережні та не повторюйте помилок своїх батьків.


Як запобігти крику та позбутися цієї звички?

  • Замислитесь над тим, що саме змушує вас кричати на дітей. Подумайте над тим, може причина в вас, а саме у вашому поганому настрої або ви розлючені.
  • Не треба одразу кричати. Спробуйте виконати дихальну гімнастику або просто вийти з кімнати та відволіктись.
  • Не треба перебільшувати можливості вашої дитини. Завжди подумайте про те, що перед вами стоїть дитина, яка ще не вміє досконало все робити.

Запам’ятайте, що батьки це приклад поведінки для дитини. Коли вона виросте, вона буде поводити себе так, як ви це робите. Тому будьте уважні.

Скориставшись цими порадами, ви обов’язково станете гарними батьками!


/Files/images/2020/булінг 111.jpg/Files/images/2020/відповідальні за булінг.png

Скажи булінгу «Ні!»: ігри та вправи для розвитку емоційного інтелекту

/Files/images/2020/untitled.png
Детальніше тут...


Скажи булінгу «Ні!»: 5 мультфільмів, які навчають цінувати кожного
детальніше тут..


ШКІЛЬНИЙ БУЛІНГ.
Закон України щодо протидії булінгу

Детальніше тут...


Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства» в нашій школі

/Files/images/2020/проти насилля.png

Детальніше тут...


/Files/images/2020/те що бачать.jpg


Що діти бачать у своїх мамах насправді

У хвилини, коли вами опановує розпач від нескінченної побутової рутини, коли вам здається, щовинікчемні по всіх фронтах, і нічого-то у вас невиходить, згадайте в таку хвилину про те, що у вас є як мінімум один вірний фанат. Який буде захоплюватися вами в будь-яку хвилину і буде вірити в вас в будь-якій ситуації. Це ваша дитина.

/Files/images/2020/мам1.jpg

1. Винайрозумніша людина з усіх, кого знає дитина!Для ваших дітей ви знаєте все про все. Звичайно, це переконання змінюється в міру того, як вони будуть рости, але все одно діти завжди будуть питати вашої думка і рекомендації.
2.Для дітей ви справжнісінька Мері Поппінс!Ви не тільки магічно прибираєте за ними все щодня, але ще і напевно маєте в запасі чимало кумедних речей.

/Files/images/2020/мам2.jpg

3.Ви найкрасивіша!Дітям дуже подобається розчісувати мамі волосся (навітьякщонасправді це їх сплутування), вони намагаються якось нарядити і прикрасити своїх мам, що говорить про те, що для них ви дуже красиві.

/Files/images/2020/мам3.jpg

4. Ви кращий кухар!Ви готуєте для них сніданок, обід, вечерю і ще й перекуси! І все це дуже смачне! Ніхто не переб’є смак маминих страв!
5. Ви можете абсолютно все!В очах дітей ви людина, яка допомагає іншим і миє посуд тоді, коли вони плутались під ногами, який співає як ангел і заколисує їх перед сном, який вміє робити саму смішну лоскотку в світі. Ви супер мамав їхніх очах! І коли вони маленькі, вони хочуть вирости такими ж, як ви.


Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.

Соціальний педагог працює над:

- соціально-педагогічним супроводом дітей, які потребують особливої уваги;

- профілактикою негативних явищ та пропагандою здорового способу життя;

- організацією взаємодії навчального закладу, сім'ї, служби у справах дітей, ЦСССДМ, кримінальної міліції, органів місцевого самоврядування, неурядових та громадських організацій.

- захистом прав дітей, як інспектор з охорони дитинства.


Функції роботи:

- Діагностична: вивчення особливостей діяльності та розвитку учнів, визначення рівня знань про вплив на організм шкідливих звичок, дослідження спрямованості впливу колективу, мікросередовища, сімейного виховання тощо.

- Прогностична: прогнозування посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації.

- Консультативна: рекомендації учням, батькам, вчителям, молодіжним об'єднанням з питань розв'язання конфліктів та проблемних ситуацій.

- Захисна: захист прав дітей, представлення їх інтересів в різноманітних інстанціях.

- Профілактична: запобігання негативним проявам в учнівському середовищі, пропаганда здорового способу життя.

- Соціально-перетворювальна: соціально-педагогічний захист соціально незахищених категорій дітей, сприяння професійному самовизначенню.

- Організаційна: координація взаємодії всіх суб'єктів виховання, сприяння участі дітей у науковій, технічній, художній творчості.

А також:

v Переконує учнів у доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя;

v Сприяє запобіганню негативним явищам в учнівському середовищі;

v Здійснює соціально-педагогічний супровід навчальио-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищенних категорій дітей;

v Сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді;

v Забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах дітей, міліції, суді тощо);

v Координує діяльність й взаємодію всіх суб'єктів соціального виховання;

v Сприяє соціально корисній діяльності дітей і підлітків;

v Веде відповідну документацію та статистичну звітність за результатами роботи в навчальному закладі;

v Бере участь у роботі педагогічної ради школи,нарадах, які проводяться адміністрацією школи.



Пам'ятка для ознайомлення батьків з відповідальністю про утримання, виховання та навчання неповнолітніх

КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

ст.52 Будь-яке насильство над дитиною та її експлуатація переслідується за законом.

ст.53 Кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов'язковою.

СІМЕЙНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ

ст.141 Рівність прав та обов'язків батьків щодо дитини

ч. 1, 2. Мати, батько мають рівні права та обов'язки щодо дитини, незалежно від того, чи перебували вони у шлюбі між: собою, розірвання шлюбу між: ними, проживання їх окремо від дитини не впливає на обсяг їхніх прав і не звільняє від обов'язків щодо дитини.

ст.155 Здійснення батьківських прав та виконання батьківських обов'язків

Ухилення батьків від виконання батьківських обов'язків є підставою для покладення на них відповідальності, встановленої законом.

ст.150 Обов'язки батьків щодо виховання та розвитку дитини

ч.1-7 Батьки мають право і зобов'язані виховувати своїх дітей, піклуватися про їх здоров'я, фізичний, духовний і моральний розвиток, навчання, готувати їх до праці. Батьківські права не можуть здійснюватися в суперечності з інтересами дітей.

ст.164 Підстави позбавлення батьківських прав

ч.1. Мати, батько можуть бути позбавлені судом батьківських прав, якщо вона, він:

не забрали дитину з пологового будинку або з іншого закладу охорони здоров'я без поважної причини і протягом шести місяців не виявляли щодо неї батьківського піклування;

ухиляються від виконання своїх обов'язків по вихованню дитини;

жорстоко поводяться з дитиною;

є хронічними алкоголіками або наркоманами;

вдаються до будь-яких видів експлуатації дитини, примушують її до жебракування та бродяжництва;

6. засуджені за вчинення умисного злочину щодо дитини.

ст.166 Правові наслідки позбавлення батьківських прав

ч.2. Особа позбавлена батьківських прав, не звільняється від обов'язку щодо утримання дитини.

Одночасно з позбавленням батьківських прав суд може на вимогу позивача або за власною ініціативою вирішити питання про стягнення аліментів на дитину.

ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ"

ст.47 Відповідальність за порушення законодавства про загальну середню освіту

ч.3. Злісне ухилення батьків від виконання обов'язків щодо здобуття їх неповнолітніми дітьми повної загальної середньої освіти може бути підставою для позбавлення їх батьківських прав.

АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

ст.184. ч. 1. Систематичне ухилення від виконання обов'язків щодо забезпечення необхідних умов життя, навчання та виховання неповнолітніх дітей.

ст.184. ч.2. Передбачена відповідальність за ті ж дії, які вчинені повторно протягом року після накладання адміністративного стягнення по ч.1 цієї статті.

ч.3. За вчинення неповнолітньому у віці від 14 до 16 років правопорушення, яке передбачає відповідальність згідно з Кодексом про адміністративні правопорушення.

КРИМІНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

ст.22. Вік, з якого може наставати кримінальна відповідальність

ч.1. Кримінальній відповідальності підлягають особи, яким до вчинення злочину виповнилося шістнадцять років.

ч.2. Особи що вчинили злочин у віці від чотирнадцяти до шістнадцяти років, підлягають кримінальній відповідальності лише за умисне вбивство (ст.115-117), посягання на життя державного чи громадського діяча, працівника правоохоронного органу, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону або військовослужбовця, судді, народного засідателя чи присяжного у зв'язку з їх діяльністю, пов'язаною із здійсненням правосуддя, захисника чи представника особи у зв'язку з діяльністю, пов'язаною з надання правової допомоги, представника іноземної держави (ст. 112, 348, 400, 443), умисне тяжке тілесне ушкодження (ст. 121, частина третя ст. 345,346, 350, 377, 398), умисне середньої тяжкості тілесне ушкодження (ст. 122, частина друга ст. 345,346, 350, 377, 398), диверсію (ст.113), бандитизм (ст.257), терористичний акт (ст.258), захоплення заручників (ст. 147 і 349), зґвалтування (ст.152), насильницьке задоволення статевої пристрасті неприродним способом (ст. 153), крадіжку (ст.185, частина перша ст. 262, 308), грабіж: (ст. 186, 262, 308), розбій (ст. 187, частина третя ст.262, 308), умисне знищення або пошкодження майна (частина друга ст. 194, 347, 352, 378, частини друга та третя ст. 399), пошкодження шляхів сполучення і транспортних засобів (ст. 277), угон або захоплення залізничного рухомого складу, повітряного, морського чи річного судна (ст.278), незаконне заволодіння транспортним засобом (частини друга, третя ст. 289), хуліганство (ст.296).

ст.166 Злісне невиконання обов'язків по догляду за дитиною або за особою, щодо якої встановлена опіка чи піклування

Злісне невиконання батьками, опікунами чи піклувальниками встановлених законом обов'язків по догляду за дитиною або за особою, щодо якої встановлена опіка чи піклування, що спричинило тяжкі наслідки, карається обмеженням волі на строк від двох до п'яти років або позбавлення волі на той самий строк.

ст.304 Втягнення неповнолітніх у злочинну діяльність

Втягнення неповнолітніх у злочинну діяльність, у пияцтво, у заняття жебрацтвом, азартними іграми — карається обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк.

Кiлькiсть переглядiв: 1693