З метою вшанування військовослужбовців – учасників бойових дій в районі Дебальцевського плацдарму, увічнення пам’яті воїнів АТО, які виявили виняткову мужність, героїзм і самопожертву при виконанні бойових завдань, в навчальному закладі було проведено урок мужності «Битва за Дебальцевський плацдарм».

/Files/images/P70217-083817.jpg/Files/images/P70216-085029.jpg/Files/images/P70216-085059.jpg/Files/images/P70217-084928.jpg

20 січня в 1 Б класі пройшов виховний захід "Україна в наших руках" під час якого зрозуміли значення таких слів , як "Соборність", "Єдність", "Незалежність". Утворили ланцюг єдності у своєму класі. Запропонували своє розуміння вислову "Україна в наших руках".

Також учні 1 б класу взяли участь у загальношкільному флеш-мобі "....." до якого власноруч виготовили плакат з назвою міста Львів.
/Files/images/image-0-02-05-24c1519b7eb211fda4656682abae44591e6571bb47faa1ca285f408ce2651eaf-V.jpg/Files/images/image-0-02-05-9c911c5d92bfbfc389178d67f509f793d90b019f2ef644c8503f1f91928ba15c-V.jpg/Files/images/image-0-02-05-beeefa0492354da4f287c91dc0d0902f7b79d5e6959b42c543d6c5e330630db1-V.jpg

На чeсть святкування Дня Соборності було провeдeно флeшмоб «В єдності-наша сила», діти навчального закладу підготували міста Украіни та об'єднали іх в коло, символізуючі цільність краіни.

Класними кeрівниками та класоводами провeдeно виховні години на тeму «В єдності наша сила», що мали на мeті показати нeрозривність, єдність украінського народу, його силу та вeлич.

/Files/images/011.jpg/Files/images/012.JPG/Files/images/013.JPG/Files/images/014.JPG

День третій. Конкурс патріотичної пісні "Пісня всіх людей єднає захищати рідний край". 5-7 класи, 8-11 класи.

/Files/images/4di8d4x6Q8E.jpg/Files/images/bXHynp3S1XA.jpg/Files/images/ccjxsOQEhwE.jpg/Files/images/HBBSvm-kRFU.jpg/Files/images/kGPTxYbl7AI.jpg/Files/images/QNu-q-inPKM.jpg/Files/images/Z6NTpP9z9XU.jpg/Files/images/UYV4flHuxEE.jpg

День другий. Конкурс патріотичної пісні.1-2 класи. Пісня всіх людей скликає захищати рідний край!

/Files/images/EeeKP9XihxU.jpg/Files/images/MTYtZagnHqc.jpg/Files/images/9hGiImjps6E.jpg



День перший. Конкурс патріотичної пісні.1-2 класи "Пісня всіх людей скликає захищати рідний край!"
/Files/images/hVyU9H_e8KU (1).jpg/Files/images/IKpWWPkOePE.jpg/Files/images/jBXhVFvBaOM.jpg/Files/images/kZTiFhrIvxc.jpg/Files/images/y_yfhvx-7RY.jpg

Патріотичне виховання - це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується (В. О. Сухомлинський).

Метою національно-патріотичного виховання є сприяння вихованню у молодого покоління почуття патріотизму, формування особистості на засадах духовності, моральності, толерантності, забезпечення створення умов для інтелектуального, культурного та фізичного розвитку, реалізації науково-технічного та творчого потенціалу молодих громадян, а також сприяння ефективній діяльності центрів патріотичного виховання молоді (Указу Президента України № 616/2008 від 03.07.2008р).

Була розроблена концепція на виконання Указу Президента України «Про проведення у 2009 році в Україні Року молоді», з врахуванням норм Постанови Кабінету Міністрів від 15 вересня 1999 року „Про затвердження Національної програми патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства”, Указу Президента України від 25 жовтня 2002-го року «Про затвердження Концепцію допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді», Постанови ВРУ „Про заходи Кабінету Міністрів України щодо захисту національних інтересів держави у сферах національно свідомого і патріотичного виховання молодого покоління та забезпечення умов його розвитку”, документів робочої групи з питань патріотичного виховання молоді при Апараті Ради національної безпеки і оборони.

Виходячи з цього, основна ідея полягає у мотивації громадської активності молодого покоління. Це стане запорукою небайдужості як сьогоднішнього, так і прийдешніх поколінь громадян. Найкращою мотивацією до суспільної праці є почуття гордості за свою державу, співпереживання за минуле, співпричетність до творення її сьогодення та майбуття. Саме тому патріотичне виховання молоді є найголовнішим пріоритетом молодіжної політики в Україні, сформувати цілісну систему, спрямовану на забезпечення процесу національно-патріотичного виховання. Процес національно-патріотичного виховання є важливою складовою національної безпеки України. Реалізація єдиної комплексної програми патріотичного виховання молодих громадян України забезпечує ґрунтовну мотивацію молоді до праці на користь України.

Патріотичне виховання є складовою частиною загального виховного процесу, являє собою систематичну і цілеспрямовану діяльність органів державної влади і громадських організацій з формування у громадян високої патріотичної свідомості, почуття любові до України, готовності до виконання громадянських і конституційних обов’язків. Патріотичне виховання включає у себе соціальні, цільові, функціональні, організаційні та інші аспекти, володіє високим рівнем комплексності, тобто охоплює своїм впливом усі покоління, пронизує усі сторони життя: соціальну-економічну, політичну, духовну, правову, педагогічну, спирається на освіту, культуру, історію, державу, право.

Головною метою роботи органів державної влади та створених відповідних організацій, а також метою реалізації проектів у сфері патріотичного виховання молоді, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів, є робота з молодими громадянами 14-35 річного віку, а саме виховання їх у дусі патріотичного обов'язку, поваги до військової служби та готовності до захисту Вітчизни, повазі до чинного законодавства та засад демократичної, правової держави. 1. Завдання національно-патріотичного виховання: Розвиток у суспільстві високої соціальної активності, громадянської відповідальності, духовності, становлення громадянського суспільства, що складатиметься з громадян, які володіють високою свідомістю та здатністю проявити її в повсякденній діяльності з забезпечення сталого розвитку; - утвердження у суспільстві поваги до культурного та історичного минулого України; - створення і забезпечення реалізації можливостей для повноцінної соціалізації молодих громадян, більш активного залучення їх у вирішення соціально-економічних, культурних, правових, екологічних та інших проблем, як загальнодержавного так і місцевого значення; - виховання молодих громадян у дусі поваги до Конституції країни, законності, норм суспільного та колективного життя, створення умова для забезпечення реалізації конституційних прав людини та його обов’язків, громадянського та професійного обов’язку; - розвиток у громадян почуття гордості, глибокої поваги до символів держави – Герба, Прапора, Гімну України, іншої загальнодержавної та регіональної символіки та історичних святинь, гордості за країну, а також окремі регіони та міста; - створення умов для посилення патріотичної направленості телерадіомовлення та інших засобів масової інформації при висвітленні подій та явищ суспільного життя, активна протидія анти патріотизму, маніпулюванню інформацією, фальсифікації історії України; - формування расової, національної, релігійної терпимості, розвиток дружніх відносин між представниками різних етнічних груп. 2. Форми національно-патріотичного виховання молоді в Україні Органи державної влади, органи місцевої виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, а у випадку фінансової підтримки за рахунок коштів державного чи місцевого бюджету відповідних проектів, профспілкові, молодіжні та інші громадські організації, проводять роботу з патріотичного виховання молоді, зосереджуючи увагу на: - роз'ясненні внутрішньої та зовнішньої політики України, Законів України, рішень Президента України та Кабінету Міністрів України виховуючи повагу до законодавчих норм; - вивченні історії України та процесів державотворення, боротьби та здобуття Україною статусу незалежної, суверенної, демократичної держави; - роз'ясненні серед громадян вимог Закону України "Про загальний військовий обов'язок і військову службу", Військової присяги на вірність Українському народові та військових статутів, організації зустрічей з ветеранами війни, відмінниками бойової підготовки Збройних Сил та інших військових формувань, відвідування військових частин, кораблів, вищих військових навчальних закладів і вищих навчальних закладів, які мають військові навчальні підрозділи; - вивченні славних і видатних імен відомих людей, чиє життя пов’язане з Україною у соціально-економічній, політичній, культурній сферах тощо, засвоюючи у молодих людей гордість за співвітчизників, земляків та вивчаючи історію рідного краю крізь призму видатних світових постатей; - вивченні Державного гімну, історії та змісту державних символів, засвоєнні поваги до державної атрибутики. 3. Напрямки реалізації концепції національно-патріотичного виховання молоді 3.1. Удосконалення нормативно-правової бази патріотичного виховання молоді: - підготовка нормативно-правових актів з питань патріотичного виховання молоді, внесення відповідних змін до законодавства; - визначення механізмів економічного стимулювання суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють підтримку заходів ветеранських, молодіжних і дитячих громадських організацій, спрямованих на патріотичне виховання молоді; - розроблення порядку проведення всеукраїнських військово-спортивних ігор, конкурсів, присвячених проблемам патріотичного виховання молодих людей; - розроблення положень про державні нагороди та відзнаки для вихователів, наставників за успіхи у патріотичному вихованні молоді, а також для молодих людей — за досягнення у підготовці до захисту Батьківщини, до служби у Збройних силах України та інших військових формуваннях, утворених відповідно до законів України. 3.2 Активізація діяльності органів державної влади у сфері патріотичного виховання молодого покоління. Необхідне забезпечення наступності та системності патріотичного виховання з урахуванням вікових, національних особливостей підростаючого покоління: · поєднання і координація зусиль центральних та місцевих органів влади у роботі щодо патріотичного виховання молоді; · посилення військово-патріотичної роботи, проведення днів і місячників захисника Батьківщини, "вахт пам’яті”, пошукових заходів, військово-спортивних ігор і походів; · виховання у молоді національної свідомості, яка ґрунтується на українській національній ідеї; · сприяння молодим людям у реалізації ними інтелектуальних та творчих здібностей на благо України; · сприяння професійній орієнтації, розвиток мотивації до праці; · залучення юнаків і дівчат до вивчення культури, історії корінних народів і національних меншин України, пропагування кращих здобутків національної культурної і духовної спадщини, підтримка професійної та самодіяльної художньої творчості, діяльності творчих об’єднань, клубів за інтересами, фольклорних колективів; · сприяння формуванню позитивного іміджу українських естрадних виконавців, діячів культури і мистецтва, спортсменів, активне залучення їх до патріотичного виховання молоді; · розвиток політичної культури, залучення молоді до участі у державотворчому процесі, громадському русі; · виховання у молодих людей культури поведінки, поваги до старших поколінь, розвинутої правосвідомості, дбайливого ставлення до природи; · розширення молодіжного туризму; · створення відповідних умов та залучення молодих людей до регулярних занять фізичною культурою і спортом, спрямування фізичного виховання на підготовку молоді до праці та захисту Батьківщини; · сприяння розширенню контактів з українцями, які проживають за межами України; · удосконалення системи підготовки та перепідготовки кадрів, що займаються питаннями патріотичного виховання дітей та молоді; · сприяння роботі клубів за місцем проживання, інших організацій, які здійснюють заходи з патріотичного виховання молоді; · розроблення та реалізація програм патріотичного виховання молоді місцевими органами державної влади та органами місцевого самоврядування разом з усіма інституціями громадянського суспільства. 3.3 Інформаційно-пропагандистське забезпечення національно-патріотичного виховання молоді Розроблення рекомендацій щодо посилення патріотичної спрямованості програм радіомовлення та телебачення, матеріалів друкованих засобів масової інформації;
  • активна протидія фактам, що фальсифікують історію України та її сьогодення;
  • створення в мережі Інтернет інформаційної бази з питань патріотичного виховання молоді;
  • організація у теле-, радіопрограмах і в пресі постійно діючих рубрик про патріотичне виховання молоді, про досвід роботи у цьому напрямі різних соціальних інституцій, у тому числі ветеранських, молодіжних і дитячих громадських організацій, із залученням до обговорення проблем патріотичного виховання молоді відомих вчених, державних і громадських діячів, представників культури і мистецтва, педагогів, ветеранів війни і праці, лідерів та активістів громадських організацій;
  • випуск спеціального друкованого видання з проблем патріотичного виховання молоді;
  • недопущення пропаганди в засобах масової інформації культу насильства, жорстокості і бездуховності, поширення порнографії та інших матеріалів, що підривають суспільну мораль;
  • підтримка україномовних молодіжних друкованих засобів масової інформації, теле- та радіопрограм, Інтернет-центрів;
  • виробництво кіно- і відеофільмів, видання творів, постановка спектаклів, спрямованих на патріотичне виховання підростаючого покоління.
3.4 Співпраця органів державної влади та органів місцевого самоврядування з громадськими об’єднаннями Активне залучення до патріотичного виховання молоді ветеранських громадських організацій, використання їх досвіду і духовного потенціалу з метою збереження та спадкоємності славних бойових і трудових традицій: - відродження та розвиток українського козацтва як важливої громадської сили, здатної зробити вагомий внесок у військово-патріотичне виховання молоді, її підготовку до захисту Батьківщини; - організаційна та фінансова підтримка на конкурсній основі програм, проектів громадських організацій, спрямованих на патріотичне виховання молоді; - підтримка засобів масової інформації, які діють при молодіжних і дитячих громадських організаціях та висвітлюють проблеми патріотичного виховання дітей і молоді; - сприяння консолідації і координації діяльності громадських організацій при підготовці і проведенні заходів патріотичного спрямування. 3.5 Посилення ролі сім’ї у процесі патріотичного виховання молоді. Дуже важливу роль відіграє сім¢я у вихованні дітей та молоді. Для більш якісного виховання потрібна підтримка держави: - створення відповідного рівня життєдіяльності сім’ї, належних умов для фізичного, інтелектуального, морально-естетичного, освітнього та духовного розвитку дітей на засадах національних традицій, педагогічної науки та кращого світового досвіду; - підвищення педагогічної культури батьків, зокрема шляхом підготовки нових програм і посібників з питань патріотичного виховання дітей у сім’ї, активізація діяльності органів державної влади та громадських структур у цьому напрямі; - створення всеукраїнської та регіональних інформаційно-статистичних баз даних стосовно різних категорій сімей з метою їх соціальної підтримки. 3.6 Формування науково-теоретичних і методичних засад національно-патріотичного виховання молоді
  • Здійснення заходів щодо розширення фактографічної бази історичних подій, публікація нових архівних документів, видання воєнно-історичної літератури, мемуарів, довідкових матеріалів про здобутки України за роки незалежності, серій книг патріотичної спрямованості, календарів;
  • включення проблематики патріотичного виховання молоді до дослідницьких програм та планів наукових і навчальних закладів;
  • підготовка та видання наукових праць, науково-методичних, навчальних посібників і рекомендацій з питань патріотичного виховання молоді;
  • розроблення та впровадження типових навчальних програм з питань патріотичного виховання молоді в закладах освіти;
  • вивчення інтересів, запитів, настроїв та уподобань молоді, зокрема шляхом проведення моніторингового соціологічного дослідження;
  • систематичне проведення науково-практичних конференцій, семінарів, у тому числі всеукраїнської науково-практичної конференції з проблем патріотичного виховання молоді;
  • вивчення світового досвіду з питань патріотичного виховання молоді;
  • створення на базі кращих наукових установ і закладів освіти експериментальних центрів для опрацювання виховних інновацій, поширення передового досвіду;
  • підвищення професійної кваліфікації педагогів та вихователів, соціальних працівників, інших фахівців у сфері соціального становлення та розвитку молоді.
ВИСНОВКИ Кожна молода людина є активним учасником розбудови громадянського суспільства, відіграє в ньому важливу роль та несе відповідальність у процесах прийняття рішень на всіх рівнях, які впливають на їх життя, а держава забезпечує доступ молоді до відповідних та необхідних програм та послуг незалежно від статі, географічного положення, соціального, культурного, економічного чинників. На сьогодні перед нашою державою стоїть завдання - виховання у молодого покоління почуття патріотизму, формування особистості на засадах духовності, моральності, толерантності, забезпечення створення умов для інтелектуального, культурного та фізичного розвитку, реалізації науково-технічного та творчого потенціалу молодих громадян. Виходячи з цього, основна ідея полягає у мотивації громадської активності молодого покоління. Це стане запорукою небайдужості як сьогоднішнього, так і прийдешніх поколінь громадян. Найкращою мотивацією до безкорисної суспільної праці є почуття гордості за свою державу, співпереживання за минуле, співпричетність до творення її сьогодення та майбутнього. Саме тому патріотичне виховання молоді є одним з найголовніших пріоритетів молодіжної політики в Україні. Патріотичне виховання є складовою частиною загального виховного процесу, являє собою систематичну і цілеспрямовану діяльність органів державної влади і громадських організацій з формування у громадян високої патріотичної свідомості, почуття любові до України, готовності до виконання громадянських і конституційних обов’язків. Патріотичне виховання включає у себе соціальні, цільові, функціональні, організаційні та інші аспекти, володіє високим рівнем комплексності, тобто охоплює своїм впливом усі покоління і пронизує усі сторони життя: соціальну-економічну, політичну, духовну, правову, педагогічну, спирається на освіту, культуру, історію, державу, право. Метою роботи органів державної влади та спеціалізованих відповідних організацій, усіх підпорядкованих підрозділів, підприємств, засобів масової інформації та організацій, реалізації проектів фінансово підтриманих за рахунок бюджетних коштів, є робота з молодими громадянами 14-35 річного віку, а саме виховання їх у дусі патріотичного обов'язку та завдань національно-патріотичного виховання молоді, поваги до військової служби та готовності до захисту Батьківщини, повазі до чинного законодавства та засад демократичної, правової держави.

/Files/images/admnstratsya/ZMawCezkbVg.jpg

/Files/images/87181635.gif


"Україна - це я"

З учнями 4-В класу було проведено захід під назвою "Україна - це я". Захід видався дуже цікавим. Плануємо і надалі проводити подібні заходи.

/Files/images/admnstratsya/CMSgR8rHoo8.jpg


У школі відбувся концерт, на я кий було запрошено героїв АТО. Діти подякували бійцям за їх хоробрість піснями, віршами та танцями. Усі були розчулені, ніхто не залишився байдужим.

Фото...

/Files/images/admnstratsya/BVF-yLDTwus.jpg


Наші старшокласники разом з волонтерами відвідали бійця АТО, що перебуває на лікуванні в клініці "НОДУС". За кошти, зібрані на шкільному ярмарку, було придбано медичну допомогу для пораненого воїна.

/Files/images/admnstratsya/tc9JFtFcIhM.jpg


Конкурс патріотичної пісні

В школі був порведений співочий конкурс патріотичної пісні. Учасники продемонстрували свою майстерність, креативність та співочі таланти при виконанні українських пісень.

Результати конкурсу:

1-Б – перше місце

1-В – номінація «Юні патріоти»

2-А – номінація «Самий творчий колектив»

2-Б – номінація «Самий оригінальний номер»

3-А - перше місце за яскраве виконання

3-Б – перше місце за акторську майстерність

4-А – номінація «Самий співочий колектив»

4-Б – номінація «Самий творчий колектив»

4-В – номінація «Самий оригінальний номер»

5-А – перше місце за яскраве виконання

5-Б – номінація «Самий творчий колектив»

6-А – перше місце за акторську майстерність

6-Б – номінація «Юні патріоти»

7-А – номінація «Самий оригінальний номер»

7-Б – номінація «Надія України»

8 – номінація «Юні патріоти»

9-А – номінація «Самий оригінальний номер»

9-Б – номінація «Самий співочий колектив»

10 - за акторську майстерність

11 – перше місце.

Фото...


Привітання сім'ї героя

Продовжили герої дарувати радість сім'ї героя, що загинув в АТО. Дві його чудові донечки були дуже раді бачити Діда Мороза та Снігуроньку. Казкові герої водили з дітьми хороводи та роздавали подарунки. Наостанок зробили фото напам'ять і побажали сім'ї в новому році тільки приємних емоцій та вражень.

Фото...

/Files/images/admnstratsya/IbXYNbDZRYU.jpg


Змагання військово-патріотичної гри «Джура»

07.12.2015 року відбулися змагання військово-патріотичної гри «Джура»,присвячені дню ЗСУ, між учнями 9-11 класів.

В програмі були такі види змагань:

- підтягування ввись;

- підняття колоди;

- армреслінг;

- перетягування канату;

- біг з партнером на плечах;

- підніми козака.

За результатами змагань перше місце зайняли учні 9-А класу, друге місце учні 11-А класу, третє місце учні 9-Б класу.

Вітаємо!

Фото...

/Files/images/admnstratsya/IMG_5340.JPG


Діти нашої школи зібрали канцелярію та солодощі, які були передані волонтерами дітям в школу яка розташована на території зони АТО.

/Files/images/admnstratsya/7uPadTm5CXo.jpg

/Files/images/admnstratsya/Mkoi7RW045E.jpg

































/Files/images/PsdhANI7tSk.jpg


В нашій школі проведені акції "Лист солдату" та "Оберіг солдату".

/Files/images/admnstratsya/BvvKPM7EttY.jpg


Педагогічний колектив та учні 1-11 класів Броварської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 прийняли активну участь у виготовленні сітки для використання в зоні АТО

Фотогалерея

/Files/images/DLdl9PjxUEA.jpg/Files/images/87181635.gif

/Files/images/DSC_1506.JPG

Святиня 3-Б класу
Наш клас пишається бойовим прапором – подарунком від бійців АТО з Дебальцево, який передав нам тато нашої учениці Чуприна Віталій Васильович.
Дякуємо бійцям за теплі вітання і мудрі настанови.
Бажаємо якнайшвидше повертатися з миром.
Слава героям серед нас!/Files/images/eR-205OR2fQ.jpg/Files/images/87181635.gif

На виконання Указу Президента України від 22 грудня 2014 року № 948/2014 «Про відзначення у 2015 році Дня Соборності України», відповідно наказу управління освіти і науки Броварської міської ради від 05 січня 2015 року №1 «Про відзначення Дня Соборності та Свободи України» та з нагоди 96-ї річниці проголошення Акта злуки Української Народної Республіки, належного відзначення у 2015 році Дня Соборності України, виховання у громадян почуття патріотизму і гордості за свою державу з метою патріотичного виховання учнів в навчальному закладі були проведені нижчезазначені заходи.

Класними керівниками та класоводами були проведені виховні години(1-8 класи), диспути (9-11 класи), спрямовані на виховання у молоді патріотизму, поваги до минулого українського народу, демократичних цінностей.

Шкільний бібліотекар Коваль Л.О. разом з учнями 6 – Б класу організували книжкову виставку «Соборність України: від ідеї до сьогодення».

Педагог-організатор Листопад Р.М. та учнівське самоврядування організували і провели конкурсно-розважальний захід для учнів 4-х класів «Я люблю Україну», де учні продемонстрували свої знання з української мови, знання українських традицій, свят. Мета заходу: формувати в учнів почуття патріотизму, виховувати гордість за свою Батьківщину, глибокі почуття любові до рідної мови, бажання берегти свою національну культуру

Фотогалерея

/Files/images/DSC_1506.JPG

Звіт про виховний захід до 70-річчя вигнання нацистських окупантів з території України, проведений в Броварській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Детальніше тут.../Files/images/87181635.gif

Патріотичне виховання юного покоління

Виховуємо громадянина-патріота

Головне завдання виховної діяльності школи - створення умов для активної життєвої позиції учнів, громадянського самовираження і самореалізації, максимального задоволення потреб учнів в інтелектуальному, культурному і моральному розвитку.

-формування патріотизму, відповідальності за долю нації, держави;
-виховання розуміння високої цінності українського громадянства,
-внутрішньої потреби бути громадянином України;
-формування поваги до Конституції України, державної символіки: Герба, прапора, Гімну України.
-збереження і продовження українських культурно-історичних традицій;
-виховання шанобливого ставлення до рідних святинь, української мови, історії;
-формування національної свідомості, людської гідності, любові до рідної землі, родини, народу;
-формування соціальної активності;
-виховання правової культури особистості;
формування й розвиток духовно-моральних і загальнолюдських цінностей;
-формування в учнів потреби до праці як першої життєвої необхідності, високої цінності й головного способу досягнення життєвого успіху
-сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості;
-виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадській діяльності.

Організаційно-методична діяльність з національно-
патріотичного виховання учнів

1.Розробка заходів щодо впровадження Концепції національно-патріотичного виховання учнів у школі.
2.Розгляд стану реалізації заходів національно-патріотичного виховання учнів на засіданнях педагогічної ради, творчої лабораторії національного виховання, нарадах при директорові.
3.Забезпечення використання державної символіки України під час проведення масових заходів.
4.Забезпечення висвітлення заходів національно-патріотичної спрямованості, які реалізуються закладом, в засобах масової інформації.

Заходи національно-патріотичної спрямованості

Перший урок "Україна - Єдина країна"

Фотогалерея
/Files/images/img1.jpg

Урочиста лінійка для учнів 1-11 класів. Винос прапору. Співання гімну.
/Files/images/urochista_lnyka_dlya_uchnv_1-11_klasv_vinos_praporu_spvannya_gmnu/DSC_0823.JPG

/Files/images/urochista_lnyka_dlya_uchnv_1-11_klasv_vinos_praporu_spvannya_gmnu/DSC_0821.JPG


Патріотизм - це любов до рідного краю,
до своєї держави.
Це знання своїх символів.
Це вміння залишатися патріотом.

Патріотизм починається з рідної бабусиної стежини, з вивченого українського гімну. Правильне розуміння прислів’я «Без верби і калини – нема України» - це і є відданість рідному краю. І де б людина не перебувала, якими б розкошами чужих земель не користувалась, все одно, згадавши рідний край, в душі потепліє. Недарма говорять : «Скрізь гарно, а вдома найкраще». Патріотизм повинен бути в душі!

Учениця 9 класу Пилипенко Олександра

/Files/images/674738_800.jpg

Нормативні документи

Конституція України

Закон України Про Державний Гімн України

Концепція національно-патріотичного виховання молоді


Доручення голови Київської обласної державної адміністрації від 09.12.2013 № 148-1 щодо вдосконалення патріотичного виховання в навчальних закладах області


Наказ Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 13 грудня 2013 року №405 «Про вдосконалення роботи з патріотичного виховання в навчальних закладах області»


Методичні рекомендації щодо організації патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів

ПЛАН ЗАХОДІВ

щодо вдосконалення роботи з патріотичного виховання

№ п/п

Назва заходу

Відповідальний

Термін виконання

1.

Урочиста лінійка для учнів 1 – 11 класів. Винос прапору. Співання Гімну.

ЗВР Броварець О.М.

З 02.09- 28.05.2014

2.

Викладка тематичної літератури

Бібліотекар

Коваль Л.О.

грудень 2014
травень 2015

Організувати фотовиставку та архівних документів, що ілюструють становлення та розвиток української державності.

Вчителю історії
Король С.В.

До 27.12.2014

4.

Проводити заходи (тематичні екскурсії, вечори, наукові конференції) з вивчення історії та культури України.

Класні керівники 5-11 класів

Протягом року

5.

Проведення усного журналу для учнів 1-4 класів

Педагог-організатор

Листопад Р.М.

січень 2015

Заступник директора
з виховної роботи О.М.Броварець
Кiлькiсть переглядiв: 724