Нормативне підгрунття організації профорієнтаційної роботи в навчальному закладі

/Files/images/Edinstvo_725175898.jpg

Професійна орієнтація – це комплексна науково обґрунтована система форм, методів та засобів впливу на особу з метою оптимізації її професійного самовизначення на основі врахування особистісних характеристик кожного індивідуума та потреб ринку праці. Вона спрямована на досягнення збалансованості між професійними інтересами і можливостями людини та потребами суспільства в конкретних видах професійної діяльності.

Організація та управління професійною орієнтацією в навчальному закладі передбачає підготовку ряду нормативних документів, які регламентують її порядок.

Державні нормативні документи:/Files/images/вапі.jpeg

- Концепція державної системи професійної орієнтації населення (Постанова Кабінету Міністрів України від 27.01.94 № 48);

- Положення про організацію професійної орієнтації населення (Наказ Міністерства праці України, Міністерства освіти України та Міністерства соціального захисту населення України від 31.05.95 № 27/169/79):

- Положення про професійну орієнтацію молоді, яка навчається (Затверджено Міністерством юстиції України 03.07.95 №198/734):

- Концепція профільного навчання в старшій школі (Рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 25.09.2003 № 10/13, наказ МОН України № 854 від 11.09.09 року);

- Галузева програма впровадження профільного навчання.

Регіональні нормативні документи:


- Регіональна програма впровадження профільного навчання на 2011-2015 роки;

- Регіональний план заходів впровадження профільного навчання учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів на 2011-2015 роки;

- План організації профорієнтаційних заходів для учнівської молоді населеного пункту (району).

Документація навчального закладу з питань профорієнтації:/Files/images/бібл.jpeg


- Наказ про організацію профорієнтаційної роботи на навчальний рік;

- План виховної роботи навчального закладу, класних керівників;

- Плани роботи методичних об’єднань (кафедр) класних керівників, учителів- предметників;

- Плани роботи психолога, соціального педагога, бібліотекаря, медичного працівника;

- Організація контролю за якістю організації профорієнтаційної роботи (відвідування виховних, позакласних заходів, навчальних занять предметів інваріантної та варіативної складових робочого навчального плану);

- Угоди про співпрацю з соціальними партнерами навчального закладу;

- Наказ про організацію навчальної практики;

- Наказ про проведення тижня (декади, місячника) профорієнтації в навчальному закладі;

- Наказ про підсумки організації профорієнтаційної роботи тощо.

Кiлькiсть переглядiв: 324