Відкрита дискусійна платформа для

педагогів, батьків та учнів

"Нова українська школа"

1. Будуємо Нову українську школу в Київській області: стратегія і тактика, перспективи розвитку, прогнозування майбутнього.

Розроблення стратегічного плану розвитку Нової української школи у Київській області

2. Ефективне управління Новою українською школою: сучасне бачення стратегії розвитку закладу

Проектне управління закладами освіти

Учитель з інноваційним мисленням

Наглядові, піклувальні ради

Освітній простір Нової української школи

3. Професійний розвиток педагогічних працівників

Компетентності вчителя Нової української школи

Хто він, учитель НУШ: модератор, коуч, фасилітатор, ментор, наставник чи просто традиційний учитель?

Як потрібно готувати вчителя до роботи на принципах Нової української школи?

4. Зміст освіти та технології Нової української школи

Інтеграція предметів: потрібна чи ні?

Наскрізні змістові лінії: методика та реалізація

Розвиток критичного мислення у школярів

Дослідницька діяльність учнів.

STEM – це цікаво! Чи потрібні STEM-уроки Новій українській школі?

5. Роль батьків у становленні Нової української школи

Батьки: партнери чи контролери?

Батьківські ради

6. Випускник Нової української школи: який він?

Компетентності випускника

Модель випускника Нової української школи: бачення батьків, учителів, громади

7. В якій школі мені б хотілося навчитися?

Чи має майбутнє школа без оцінок та домашніх завдань?

Чи можливе запровадження у школі індивідуальної освітньої траєкторії?

Що з того, що пропонує школа, я можу взяти у доросле життя?

Яку роль має відігравати шкільне самоврядування в управлінні Новою українською школою?

Кiлькiсть переглядiв: 303