Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на
школу покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей
ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні
чинники ризику для життя та здоров’я підростаючого покоління
Отож, перед колективом нашої школи ми поставили такі завдання:
- підвищення ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої
безпеки та захисту життя;
- поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок щодо
формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;
- пропагування здорового способу життя.
Заступником директора з НВР Таран Л.О. був розроблений план комплексних
заходів з підготовки та проведення Дня ЦЗ у щколі згідно методичних рекомендацій.
У бібліотеці були організовані виставки книжок, брошур, альбомів з тематики:
«Цивільна оборона», «Надзвичайні ситуації», «Знай і вмій», «Людина в екстремальних
ситуаціях», «Природа і людина». Також пройшов конкурс фотогазет, стіннівок,
малюнків і плакатів на тему «Чорнобильський дзвін» та виставка малюнків
«Надзвичайні ситуації очима дітей»
О 9.10 годині по сигналу школярі організовано та без паніки покинули
приміщення школи за 2 хв.15 секунд, що засвідчує добру теоретичну ознайомленість з
планами евакуації з кожної класної кімнати і правилами безпечної поведінки під час
евакуації з приміщення та роботу педагогічного колективу.
Класоводи та класні керівники на 6 та 7 уроках під час виховних годин провели
різноманітні заходи, а саме: брейн-ринг «Дорогами країни Небезпеки»( 6а та 6б кл.),
7-а клас підготував виховний захід до Дня Чорнобильської трагедії, учні 7-б класу
побували на заході «Чи чуєш ти, країно, як сиво ридає полин?» у міській бібліотеці,
учні 8б класу переглянули навчальний фільм про надзвичайні ситуації різного
характеру з подальшим його обговоренням, учні 10-11 класів влаштували круглий стіл
щодо обговорення правил поведінки у натовпі, при загрозі терористичного акту.
Шкільна медсестра для учнів 9 класу продемонструвала надання першої медичної
допомоги при різноманітних травмуваннях, учні практично відпрацьовували надання
невідкладної допомоги потерпілому.
Вчителями фізкультури для учнів 5-их класів була проведена естафета з подоланням
«Смуги перешкод»
Всі учні 5-11 класів прослухали сигнали оповіщення та були ознайомлені з правилами
поведінки при їх звучанні.
Не менш цікаві заходи провели класоводи 1-4 класів. Це і інтерактивна гра «Що
робити , якщо...?»(1б кл.), «Як захистити себе під час небезпеки?»( 1в кл.), бесіда з
практичним застосуванням «Знати, щоб передбачати, передбачати, щоб діяти»(2в кл.),
вікторина « Чи вмієш ти захистити своє життя»(3а кл.), практична гра «Як захистити
себе, інших, якщо небезпека?»(4а кл.), створення колективної пам’ятки «Стихійні
лиха»( 2б кл.), година – спогад «Чорнобиль.Трагедія. Пам’ять» та ін.
Основною метою таких пізнавальних заходів є навчання підростаючого
покоління відповідальному ставленню до безпеки власного життя та безпеки життя
оточуючих.
Як зізналися самі учні, такі заходи є для них повчальними, адже вони дізнаються
багато нового та корисного для себе і що найважливіше – вчаться цінувати власне
життя та бути патріотами своєї країни.
Виховання в учнів морально-психологічних якостей взаємодопомоги, підтримки,
хоробрості та дружби найкраще реалізовується під час подібних заходів, основною
метою яких перш за все є безпечна життєдіяльність людини.
Сьогодні проблема охорони праці розглядається, як базисна потреба людини,
тому на школу покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей
ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні
чинники ризику для життя та здоров’я підростаючого покоління, попередження
травматизму.
Отож, перед колективом нашої школи ми поставили такі завдання:
- підвищення ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої
безпеки та захисту життя, гігієни праці;
- уміння захистити себе від впливу різних чинників, що шкодитиме та
загрожуватиме здоров’ю та життю людини, попередження травматизму.
У бібліотеці були організовані виставки книжок, брошур, альбомів з відповідної
тематики тематики.
Класоводи для учнів молодших класів провели бесіди, квести, конкурс
малюнків на асфальті щодо охорони праці(2а,2б кл.) У виховних заходах «Світ
професій» обговорювалась небезпека, ризик для здоров’я та життя, яка зустрічається
на різних виробництвах(4а,4б кл.)
Для учнів 5-11 класів були проведено ряд цікавих пізнавальних заходів, а саме:
5а,5в кл. – бесіда « Здоров’я – головний життєвий скарб»;
5б кл. – вікторина –кросворд «Охорона праці очима дітей»;
6а,6б кл.- перегляд відеофільму «ВІЛ та СНІД – проблема сучасності. Правила
поведінки при контакті з хворими»
7а,7б кл.– перегляд презентації «Охорона праці на виробництві та в побуті»;
8а кл.– інформативна година «Проблема збереження здоров’я і життя
працездатних громадян має пріоритетне значення»;
8б кл.– бесіда «Здоров’я- найцінніше, що є в людини»;
9 кл.– виховна година «Зачепінг- небезпечне молодіжне хобі та інші ігри
підлітків»;
10-11 кл. – перегляд фільму з подальшим обговоренням про підліткові злочини.
Як зізналися самі учні, такі заходи є для них повчальними, адже вони дізнаються
багато нового та корисного для себе і що найважливіше – вчаться цінувати власне
життя.
Акція "Посади дерево"
«Професія і покликання» (до 80-річчя Броварської міськрайонної газети «Нове життя")
Є події й дати, що золотими сторінками одвічно вписані в історію Броварщини. В цьому році міськрайонна газета «Нове життя» святкує свій 80-річний ювілей. З цієї нагоди у Броварській центральній районній бібліотеці була організована зустріч учнів 8-Б класу з позаштатним кореспондентом газети «Нове життя» Ковалівською Валентиною Олександрівною, яка пропрацювала в газеті більше 35 років. Валентина Олександрівна розповіла школярам про цікаві сторінки життя газети. Валентина Олександрівна також розповіла про складну та відповідальну професію журналіста.
Нумо, дівчата!
Костюми з нетрадиційних матеріалів
На міському конкурсі фотографій "Рідне місце очима дітей" учні БЗОШ №1 здобули:
1. Вознюк Валерія, учениця 8-б ,зайняла 1 місце в номінації "Бровари -сучасне європейське місто" та 3 місце в номінації "Калейдоскоп професій"
2. Чіпак Андрій, учень 10 класу , зайняв 2 місце в номінації "Ми діти твої, Україно"
17березня в ДК "Прометей" відбувся міський конкурс "Попелюшка та Капітан". Команда навчального закладу разом з Кійченко Олександрою та Кузьмічем Денисом представили професію повара та ресторатора. Дякуємо Ельмірі Аветисян та ресторану "Орєх" за участь та співпрацю.
Привітання вчителів нашої школи зі святом 8 березня
В навчальному закладі пройшов конкурс "Капітан та Попелюшка", в якому приймали участь учні 8-11 класів. Конкурсанти змагалися в наступних конкурсах: "Дефіле", "Моя професія", "Вбрання з нетрадиційних матеріалів", "Інтелектуальний конкурс", "Мої таланти". Переможцями стали учні 10 класу Кузьміч Денис та Гулюк Олександра.
З метою патріотичного виховання, збереження народних традицій та в рамках конкурсу «Професія моїх батьків» учнями 9-А класу Броварської ЗОШ №1 на чолі із класним керівником Н.М.Ніколаєнко 22 листопада 2016 року був проведений захід «Хліб житній – то Батьківщина, хліб на столі – багата родина». На святі звучали вірші про хліб В.Сухомлинського, В.Стуса, В.Симоненка, І.Бердника та Н.М.Ніколаєнко; лунали пісні на слова Б.Олійника, В.Балагана, Б.Степанюка тощо.
Гостею свята була інженер-технолог завідуюча лабораторією хлібзаводу №2 майстер по випіканню хліба Щербак Наталія Валентинівна, яка пригостила дітей короваєм власного виробництва. Учні переглянули уривок передачі О.Сумської (канал 1+1) «Нехай все буде кольорово», героїнею якої була Щербак Н.В.
Наталія Валентинівна закликала дітей шанувати людей, що творять диво – хліб, бо «земля на зерняткові стоїть…»
Хліб священний лежить на столі,
В нього зерна жнив’ячого літа.
Хай завжди буде хліб на столі
І, як сонце, сіяє над світом.
Позакласні заняття
Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності.
Пріоритетним у виховній роботі школи є:
- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
- залучення молоді до національної та світової культури;
- збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.
Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи щодо втілення національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», «Національної програми відродження та розвитку українського козацтва», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.